ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ПРОГРАМА ЗА ЛОЯЛНОСТ BUL BEL CLUB
1. ВЪВЕДЕНИЕ
1.1. Добре дошли в програмата за лоялни клиенти „БУЛ-БЕЛ“ ЕООД, ЕИК 121067416, със седалище и адрес на управление: гр. София, ПК 1404, р-н „Триадица“, ул. „Костенски водопад“ № 58, ет. 2, ЗДДС BG121067416 с наименование "BULBEL CLUB". Присъединявайки се към програмата ни за лоялност, Вие се съгласявате с Общите условия на програмата.
1.2. Общите условия са публично оповестени и са достъпни за целия период на Програмата на интернет страницата на BUL BEL.
1.3. Регистрацията и участието в програмата за лоялност е напълно безплатна.
1.4. Програмата за лоялност на BUL BEL CLUB работи за стари и нови акаунти от 01.10.2024 год. Не е необходимо повторна регистрация при съществуващ вече акаунт.
1.5. След като регистрирате акаунта си в онлайн магазина на BULBEL.BG, можете да ползвате точкова премия в рамките на осъществяваната от BUL BEL програма за лоялност "BULBEL CLUB".
1.6. Като лоялен клиент ще имате възможността при всяка завършена поръчка да печелите 25% от стойността на закупените стоки в точки. При следваща нова поръчка автоматично се прилага отстъпка на стойност 30% от вашите спечелени активни точки. (1 точка = 1 лв.)
Спечелените точки не могат да бъдат използвани при покупки във физическите магазини на „Бул-Бел“ ЕООД и са валидни единствено при онлайн покупки. Също, при покупка на стоки от физическите ни магазини, вие не получавате точки в Лоялната ни програма.
1.7. Точки в размера посочен в т. 1.5. от Общите условия се печелят само от продукти извън промоция (ненамалени продукти). При покупка на продукти в промоция (намалени продукти) Вие печелите 0% от стойността на закупените стоки в точки. Точките не могат да се разменят за пари в брой или карти за подаръци. Спечелените точки не могат да бъдат трансферирани към други профили.
1.8. При успешно приключване на поръчка спечелените точки се натрупват в „Кешбек портфейл“, където може да намерите информация за общия брой разполагаеми точки по всяко време в акаунта си в онлайн магазина на BULBEL.BG. Точките стават активни след 30 дни от извършване на покупката. Точките от дадена сделка могат да се използват в рамките на 60 дни от активирането им. След това време биват анулирани, но това не влияе върху точките, начислявани от последващите сделки.
1.9. Ако бъде върната стока, поради отказ от покупка или при направена и призната рекламация, точките, съответстващи на върнатите артикули се намаляват/прекалкулират.
В случай на редакция на поръчката при замяна и т.н. спечелените точки се прекалкулират, спрямо заменените артикули.
Ако ни върнете стока, при покупка, на която сте използвали средствата за намаляване на цената чрез точките (независимо дали това ще бъде отказ от договор за продажба или призната рекламация), по Вашия акаунт в онлайн магазина ще бъде възстановена използваните при покупка на тази стока стойност на точките. Възстановените точки ще могат да се използват в рамките на оставащите дни от първоначалната им активация.
Ако бъде направен отказ от поръчката, точки не се натрупват.
1.10. BUL BEL може по всяко време да преустанови или да прекрати функционирането на BUL BEL CLUB, което няма да повлияе върху възможността Ви за използване на натрупаната вече Премия – ще можете да я използвате по правилата, определени в тези Общи условия, но тогава вече няма да се начисляват нови точки за Премия.
1.11. Информация за обработването на личните Ви данни ще намерите в Политиката за поверителност на лични данни на сайта на онлайн магазина.
2. УЧАСТИЕ В ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЯНОСТ
2.1. Участието в програмата за лоялност на BUL BEL CLUB е възможно за физически лица, които действат от свое собствено име, а не от името на компания, които имат валиден имейл адрес и имат навършени 18 години.
2.2. Изпращайки заявката си за присъединяване, Вие декларирате, че сте навършили пълнолетие, и заявявате, че сте съгласни с тези Общи условия.
2.3. Вашето участие в програмата за лоялност е лично, не подлежи на прехвърляне и се определя от настоящите Общи условия, както и всички други правила, регулации, политики и процедури, приети от BUL BEL и одобрени от Вас чрез участие в използването на различни оферти, награди, извършване на покупки и други свързани услуги. Членството е ограничено до един профил на човек.
2.4. Компании, групи, асоциации или други дружества, извършващи търговски или групови покупки, не отговарят на условията за членство. Членството не може да се използва с цел препродажба или печалба.
2.5. Ваша отговорност и условие за участие в програмата за лоялност е да поддържате имейла и данните си за контакт актуални.
2.6. Вашата регистрация като лоялен клиент е за неопределен период от време, докато не закриете профилът си или програмата не бъде преустановена.
3. ПРОГРАМА ЗА ЛОЯЛНОСТ BUL BEL CLUB
Програмата за лоялност е валидна на територията на България, и е ограничена до покупки в онлайн магазина - bulbel.bg в България. Можете да печелите точки само чрез пазаруване или извършване на някоя от другите дейности, свързани с награждаване с точки в България, които ще бъдат комуникирани своевременно от BUL BEL. Моля, имайте предвид, че няма да се начисляват точки при покупки на карти-ваучер.
4. ПРОМЯНА, ПРЕКРАТЯВАНЕ И/ИЛИ НАПУСКАНЕ НА ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЯЛНОСТ НА BUL BEL CLUB
4.1. Можете да прекратите своето участие в програмата за лоялност на BUL BEL по всяко време от своя профил на bulbel.bg или като се свържете с отдела за Обслужване на клиенти. Моля, имайте предвид, че прекратяването на Вашето членство означава, че ще можете да пазарувате от bulbel.bg само в ролята на гост.
4.2. Ако прекратите абонамента си на лоялен клиент, всички точки, които остават във Вашия профил, ще бъдат загубени.
4.3. От своя страна BUL BEL може да реши да прекрати, промени, ограничи, спре или промени програмата за лоялност и/или Общите условия по всяко време, в случай на промени в приложимите закони, услугите, предоставяни от BUL BEL, или въвеждане на нови услуги. Всяка такава промяна ще влезе в сила след четиринадесет дни от датата, на която информация за това бъде публикувана на интернет страницата на BUL BEL.
4.4. Всяко нарушение на правилата на програмата за лоялност на BUL BEL, доказана или вероятна измама, неспазване на условията, неактивност в профила, предоставяне на неверни данни или каквото и да е действие, накърняващо интересите на BUL BEL, може да доведе до прекратяване и/или да повлияе на Вашите възможности за участие в програмата за лоялност на BUL BEL. Ако участието Ви в програмата бъде отменено, всички точки в страницата „Моят профил“ ще бъдат автоматично премахнати.
4.5. Запазваме си правото да прекратим или ограничим достъпа до профили поради някоя от следните причини. Причините за прекратяване или ограничаване могат да включват, но не се ограничават до следното: (1) Поведение, демонстриращо ясно намерение за препродажба и/или печалба чрез закупуване на нашите продукти, което може да бъде изразено и чрез необичайно чести и/или голям брой връщания на артикули; и/или (2) Няколко профила и/или регистрация на нов профил от страна на потребители, чиито профили са били прекратени. Също така си запазваме правото да анулираме поръчки, направени при пазаруване като гост, поради същите причини. Ако Вашият достъп е ограничен или поръчката Ви е анулирана и смятате, че сме направили грешка, моля, свържете се с екипа за обслужване на клиенти.
5. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА
5.1. BUL BEL не носи отговорност за неизправност на системата или програмата за лоялност, както и за каквито и да е последствия, предизвикани от това. BUL BEL не поема отговорност за загуби или щети, произтичащи от спиране, промяна, прекратяване или по какъвто и да е друг начин, свързан с програмата за лоялност, с изключение на отговорността, която не може да бъде изключена по закон.
5.2. BUL BEL не носи отговорност за злоупотреба с Вашия профил, потребителско име и парола в резултат на неоторизиран достъп от трети страни.
6. ПРИЛОЖИМО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО
6.1. Тези Общи условия се уреждат от законите на Република България, без да се отнасят към каквито и да е било правила или принципи, влизащи в противовес със закона. Всеки спор, иск или противоречие, възникнал или свързан с настоящите Общи условия на програмата за лоялност, ще бъдат разрешени от приложимите съдилища в Република България, освен ако не е предвидено друго в приложимите задължителни закони за защита на потребителите.
6.2. Ако имате проблем с Програмата за лоялност и не сте в състояние да го разрешите с BUL BEL, тогава можете да подадете жалба пред Комисията за защита на потребителите или в платформата на ЕС за онлайн разрешаване на спорове („платформата ODR“).
6.3. Недействителността или неприложимостта на отделни договорни клаузи не засяга валидността на останалите договорни клаузи. В такъв случай неефективната или неприложимата разпоредба се заменя от страните с действаща или ефективно приложима нова разпоредба.
7. КОНТАКТИ
Ако имате въпроси относно програмата за лоялност, можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти в BUL BEL на +359 (0) 893 305 398. Всякаква кореспонденция, свързана с програмата за лоялност трябва да бъде адресирана до info@bulbel.bg.
Дата: 01.11.2024 г.